Friday 16 September 2016

Review Toner dan Pelembap Cosmoderm Tea Tree

Assalam,

Aku memang suka produk-produk kulit ni. Tak tahu kenapa la. Malam ni nak nak review jugak sekejap sal toner dan pelembap cosmoderm yang tea tree warna hijau tu.


Nah gambar dia. Aku suka pakai toner ni waktu malam bila petang tadi aku tempek banyak bedak dan foundation dekat muka. Ala-ala nak cuci sisa bedak dan foundation la. Sebab pencuci je tak hilang / bersih sangat. Pelambap aku pakai bila malam atau waktu siang masa nak kua rumah sebab dia ada spf yang dapat lindungi kulit dari cahaya matahari. Lepas tu dia memang khas untuk hilangkan paruk sebab dia ada vitamin E. Dia function as duos sebab sebagai pelembap siang dan malam terus. Jimat la. Memang 100% produk Malaysia.

Memang best la aku rasa. Sebab rasa kulit tak kering. Produk ni jugak kalau rajin pakai toner dia boleh hilangkan parut jerawat. Kalau rajin apply toner insyaallah jadi. Doa banyak-banyak .

Harga toner rm20++ dan pelembap dalam rm14++ kut. Tak sure. Tapi produk ni memang diakui atau dijamin pakar kulit dan diluluskan oleh KKM. Insyaallah. Memang paraben free dan tak ada chemical yang merbahaya.

Tip: kalau nak jimat, parut tu letak aleovera dan madu+ kulit kayu manis.

No comments:

Post a Comment